Przebieg współpracy
Przebieg współpracy jest zawsze dostosowany do aktualnego zlecenia oraz do indywidualnych potrzeb.

01.
Dostarczenie materiałów
Przesłanie bazy danych (lub jej fragmentu) oraz innych informacji tj. hipotezy, oczekiwania, termin wykonania, dane kontaktowe.
02.
Sprawdzenie informacji
Sprawdzenie przesłanych informacji, wycena oraz propozycja terminu wykonania całej analizy.
Sposób raportowania wyników analiz jest dostosowywany indywidualnie i ustalany na początku współpracy.
03.
Akceptacja
Akceptacja warunków współpracy (termin, wycena, zakres prac).
04.
Realizacja zlecenia
Wykonanie analizy oraz przesłanie wyników.
05.
Płatność
Dokonanie płatności.
Bardzo często otrzymujemy informację: „Promotor powiedział, że chce otrzymać gotową pracę i nie podał mi informacji, na czym mam się skupić, jakie hipotezy mam założyć.” Nasze doświadczenie daje nam możliwość pomocy, która polega na sugestii jak ułożyć hipotezy oraz na czym się skupić.
Zdarza się również usłyszeć w rozmowie: „Mam bazę danych, ale nie wiem, co z niej mogę wyciągnąć”. Nie ma problemu, możemy zrobić „screening” możliwych analiz i zaprezentować wyniki.
Zawsze po wykonaniu płatności pozostajemy do Państwa dyspozycji. Zakres wsparcia „post-hoc” obejmuje m.in.:
- poprawki w wykonanych analizach,
- wyjaśnienie, jakie analizy zostały użyte i dlaczego,
- omówienie wyników krok po kroku.
Kontakt od momentu rozpoczynania współpracy jak i po rozliczeniu może odbywać się w formie mailowej, telefonicznej oraz w formie wideokonferencji.